zondag 5 augustus 2012

Zwitsal

Ik was een tijdje geleden jarig en heb van wat vriendinnen (onder andere Susanne) een heel zwitsal pakket gekregen! I LOVE ZWITSAL! Ik ben er echt super blij mee! Wil jij weten wat er allemaal in het pakketje zat?






Als eerst mijn grote favoriet die ik eigenlijk zelf een keer wilde kopen, maar het kwam er maar niet van! Zwitsal parfum. Ik hoor velen vaak zeggen: die vervliegt super snel! Dat is ook wel een beetje zo, maar toch elke kaar als ik het geurtje ruik wordt ik weer opnieuw verliefd.









Als tweede een kleine herinnering van vroeger: Snoetenpoetsers! Altijd als ik vroeg iets zoals spaghetti at, kwamen na het eten standaard de snoetenpoetsers tevoorschijn! Nu gebruik ik ze natuurlijk niet voor na het eten, want ik knoei gelukkig niet meer met eten. Ik vind ze nu vooral fijn om na een vermoeiende dag mijn gezicht helemaal te cleanen en de snoetenpoetsers zijn daar dan een onderdeel van.









Vervolgens een van mijn nieuwe verslavingen. Ik ben verslaafd aan handcrème, als mijn handen ook maar een heel klein beetje droog voelen tover ik handcrème tevoorschijn. Ik heb zwitsal zachte crème gekregen en dat zit in een handige tube. Deze ging dus elke schooldag mee. De geur van zwitsal maakt deze crème echt helemaal top!









Het volgende is de bodylotion. Deze had ik zelf ook al, maar altijd handig als back-up! Na het douchen is het altijd fijn om een bodylotion te gebruiken, ten minste dat vind ik, omdat je je huid dan goed verzorgt. Met zwitsal laat je je huid heerlijk ruiken en de huid wordt zacht! De beste bodylotion die je dus kunt hebben dacht ik zo!









Ten slotte heb ik ook twee mini's gekregen, mini shampoo en mini was gel. De wasgel heb ik al een paar keer gebruikt, maar ik vind het fijn als een was/douchegel veel schuim geeft en dat geeft deze helaas niet. Wel ruikt ook deze weer heerlijk! De shampoo heb ik nog nooit gebruikt, omdat ik bang ben dat hij mijn haar uitdroogt. Baby's hebben meestal wat vet haar, dus  ik denk dat deze shampoo het haar minder vet maakt, maar mijn haar is (bijna) nooit vet. Ik ga 'm ergens in deze vakantie wel een keer gebruiken, dat sowieso!









Dit waren volgens mij alle zwitsal producten die ik heb gekregen. Ik ben erg nog steeds super blij mee en gebruik bijna elke dag wel een van de producten.

xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten