vrijdag 3 augustus 2012

What to do on a rainy day?

Het is zomervakantie, al is dat niet aan het weer te merken. Toch wil je volle gebruik maken van je vakantie, maar gezellig de stad in of naar het strand wordt 'm niet met dit weer, maar wat kun je dan gaan doen?



Duik de keuken in en ga een cake/cakejes bakken. Hier ben je niet heel lang mee bezig, maar het leukste aan het bakken is natuurlijk het versieren! Hier moet je wel de spullen voor in huis hebben of als je het toch aan durft snel de regen in om naar de dichtstbijzijnde supermarkt te racen.



Ga lekker onderuit zitten op de bank en kijk je favoriete tv-programma terug. Deze heb ik zelf al toegepast deze vakantie. Ik heb in de laatste dagen seizoen 1 en het eerste deel van seizoen 2 van Glee gekeken. Ik heb de dvd-boxen thuis, als j dat niet hebt kun je jouw favoriete tv programma kopen op bijvoorbeeld deze site. Heb je geen dvd-box en geef je liever geen geld uit? Je kunt nog altijd leuke filmpjes kijken van bijvoorbeeld de Lama's op Youtube. Een film kijken kan natuurlijk ook!


Misschien is het weer wel perfect om eens je kamer tiptop in orde te maken. Zoek je laatjes uit, zoek je klerenkast uit en leg alles weer waar het hoort. Zo is je kamer weer netjes opgeruimd en zal het ook een stuk rustiger zijn in je hoofd, dat is toch wel het doel van vakantie: niets aan je hoofd hebben.



cutepolish
Wat ik zelf ook erg leuk vind, maar niet meer zo vaak doe is nailart. Het is de perfecte bezigheid op een regenachtigedag. Het neemt wat tijd in beslag, vanwege al het drogen tussen door, maar aan het eind heb je dan ook wat! Er zijn op youtube vele kanalen waarop nailart tutorials worden geupload, maar dit zijn mijn favoriete! Cutepolish, TotallyCoolNails, IHaveACupcake. Als je niet zo van nailart houdt is een andere optie leuke haartutorials. Ik kijk sowieso 1 keer per week op het kanaal van Nee (Bebexo). Ze legt altijd alles super duidelijk uit en het lijkt dankzij haar altijd erg makkelijk. De haarstijlen zijn super leuk!


Dit waren een paar van mijn bezigheden als het slecht weer is. Wat doen jullie als het regent buiten?
xxxlovess Anne

1 opmerking:

  1. erg toepasselijk in Nederland allemaal, helaas.. vooral iets bakken doe ik graag, dat is leuk & lekker! x

    BeantwoordenVerwijderen