donderdag 2 augustus 2012

Shoplog!

Laatst ben ik naar de stad geweest met een vriendin van mij, Nienke, en ik heb toen een aantal leuke dingetjes gekocht. Ik vind het echt leuk om winkels in en uit te gaan en vanalles te passen, of ik het nou koop of niet. Als ik in de stad ben koop ik verschillende dingen; van kleding tot make-up. Soms koop ik erg veel, soms juist heel weinig. Het leukste is natuurlijk, dat je na een dag shoppen kunt zeggen dat je bent geslaagd. Ik vond dat ik dat deze keer zeker kon zeggen! Het leek me daarom leuk op de aankopen van die dag aan jullie te showen, kijk je mee? :)



Als eerst een hemdje van de H&M, je ziet hem hiernaast op de foto. Ik hou echt van die winkel! Je kunt er superleuke kleren kopen, van basic tot een vrolijk printje. En dan ook nog voor een aardig prijsje! Normaal koop ik best veel bij de H&M, maar deze keer heb ik alleen dit hemdje meegenomen.





Dan heb ik nog een shirtje, deze is van de ONLY. Dit vind ik ook een erg leuke winkel, maar ze hebben niet altijd iets in mijn maat (ik ben best klein). Toen ik de winkel binnen kwam lopen, liep ik meteen tegen dit shirtje aan en ik vond hem erg leuk! Er staat 'mon amore' op en hij was er ook in andere kleuren. Ik vind het echt een schattig shirtje. Hij paste verder ook goed en ik heb hem maar meteen meegenomen.





Vervolgens ging ik de Tally Weijl binnen, daar hebben ze altijd hele leuke kleurtjes. Meestal koop ik daar niet echt iets, want het meeste is niet zo mijn smaak, dit keer wel! Ik was echt een beetje in de 'summer-mood' en kocht daar meteen twee korte broekjes. Eentje is lekker simpel, gewoon spijkerstof, hier kreeg ik ook een mooi riempje bij. De ander is een lekker knalkleurtje, en dat vond ik wel erg leuk!







Bij 'summer' horen natuurlijk ook leuke accessoires. Ik heb die dag twee zonnebrillen aangeschaft.  De pilotenbril vond ik bij de Ladysting, een mooie zonnebril die overal bij past. De roze, die je op de foto ziet, is lekker vrolijk. Deze heb ik bij de Tally Weijl gehaald en deze bril heeft ook nog een leuke extra: hij kan namelijk worden opgevouwen in 6 delen! Dit vond ik wel grappig, en het is ook nog is een fashionable bril, toch? :)





Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen, ik vond het lastig om te bedenken waar ik mijn eerste bericht over zou moeten schrijven maar ik denk dat het wel gelukt is. Zet hieronder commentaar, complimentjes of  iets wat je leuk zou vinden om te lezen voor de volgende keer, alvast bedankt!

Hugs and kisses, Susanne

1 opmerking:

  1. leuk eerste berichtje meis, ik herinner me alles nog! we waren goed geslaagd toen hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen