zaterdag 11 augustus 2012

Vragen tag

Hii, vandaag even iets anders. In deze post ga ik een vragen tag beantwoorden. Ik heb deze van Missevie maar wel aangepast met wat vragen er tussen uit.Zo leren jullie mij meteen wat beter kennen!


Heb je huisdieren?
Nee, het laatste huisdier wat ik heb gehad was een cavia (Bubbel) en dat is ongeveer 3,5 jaar geleden.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb 1 zus en 2 broers.

Noem drie dingen die dicht bij je liggen.
Ipod, Rihanna's album Loud en de doos met schoolboeken :(.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
LOL, met Miley Cyrus in de hoofdrol. Deze film heb ik gekeken met een vriendin: Jonna.

Waar doe je boodschappen?
Ik doe zelf geen boodschappen maar anders zou ik het bij de Jumbo doen.

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, en dat ben ik ook niet van plan eigenlijk.

Ben je weleens in een ander land geweest?
Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Italië en volgens mij toen ik jonger was nog in België.

Wat is je ringtone?
Hij staat eigenlijk altijd op tril.

Heb je een vaste computer of een laptop?
Laptop.

Vertel iets over je planning vandaag?
Vandaag ga ik afspreken met Suus en Jonna.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Dan is het mijn Sweet 16!

Verf je je haar?
Ik heb het 1keer bruin geverfd, maar ben het voorlopig niet meer van plan. Ik vind mijn eigen kleur mooi, dus dat wil ik zo houden.

Welke kleur ogen heb je?
Ik heb Blauwe ogen.

Draag je bril/contactlenzen?
Ik draag bijna 1 jaar lenzen en heb ongeveer 2,5 jaar een bril.

Hou je van sushi?
Ik heb het nog nooit op, al zou ik het graag willen proeven.

Wat is de perfecte pizza?
Pizza salami van Dr. Oetker

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger?
Hamburger :)

Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Ja een soort van met Suus, hahah, om half 6 leek het ons toch verstandig  om te gaan slapen.

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik drink bijna nooit Cola, dus echt verschil merk ik denk ik niet.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
xxxlovess Anne


2 opmerkingen:

  1. Is die film niet toevallig Last Song? Ooooh wat is die beautiful. :D *pinkt traantje weg*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de film heet LOL, hierin speelt miley een meisje genaamt Lola maar ze wordt door haar vrienden Lol genoemd

      Verwijderen