zondag 12 augustus 2012

Ik ging naar de kruidvat en nam mee...

Als ik naar de kruidvat ga voor bijvoorbeeld nagellak remover, dan kan ik het niet laten om toch nog dat ene nagellakje te kopen of een gezicht maskertje mee te nemen voor een relax dagje thuis. Zo ging ik laatst naar het dorp omdat ik brood moest halen van mijn moeder. Dus ik ging heel braaf op mijn fiets naar de bakker, maar ik liep toch eerst nog even de Hema en de Kruidvat in. Want mijn nail harderner was op en ook was ik nog opzoek naar zwarte nagelak voor nailart. Vervolgens kwam ik allebei de winkels uit en had ik weer veel te veel meegenomen dan moest. Niet dat ik zoals op dit plaatje ineens thuis kwam met twintig tassen hoor, en zeker niet van Gucci of Chanel haha. I wish..
Maar ik ben uiteindelijk toch blij met wat ik toen heb gekocht en het leek me leuk om dit even aan jullie te laten zien. Gewoon even een gezellige 'kleine' shoplog tussendoor. Kijken jullie mee?




First: mijn aankopen bij de Hema.




Ik gebruik altijd als basecoat een laagje nail hardener. Mijn nagels breken snel af en zijn niet zo sterk. Hierdoor worden ze iets sterker en het werkt dus ook prima als basecoat. Die van mij was bijna op en ik moest echt een nieuwe hebben. Bij deze dus, de nail hardener.




En ook de zwarte nagellak waar ik naar op zoek was heb ik maar meteen gekocht. Ik was de dag ervoor in de stad en ik kon bij geen enkele kruidvat een goede zwarte nagellak vinden (of ze waren te duur). Daarom was ik blij dat ik deze bij de Hema zag staan. Met gebruik van een dun kwastje en de zwarte nagellak kan ik leuke nail arts maken. Het is dus niet zo dat ik mijn hele nagel zwart ga maken, daar hou ik totaal niet van.




Nu was ik al een tijdje opzoek naar een blush of een bronzer. Mijn gezicht vind ik persoonlijk altijd een beetje bleek, helemaal als ik moe ben of mijn dag niet heb. Ik had geen idee hoe je met deze dingen moet werken maar ik dacht; ik doe is gek. Ik neem deze bronzer gewoon mee. Er was best veel keus uit bronzers. Ik heb uiteindelijk deze genomen omdat het de minste glitters had. Ik vind het niet zo fijn als mijn hele gezicht glittert, het moet er gewoon een beetje naturel uit zien. En ik vond deze bronzer er het mooiste uit zien. Ik gebruik hem nu elke dag, gewoon een beetje, niet te veel. Hierdoor heb ik een subtiel bruin kleurtje, en dat ziet er toch net wat leuker uit.




Ik zag dit potlood liggen en het leek me wel leuk om zo'n goud kleurtje uit te proberen. Ik gebruik nooit oogschaduw of oogpotlood. Alleen eyeliner en mascara. Maar het leek me leuk om uit te proberen. Nu vind ik dat deze niet zo spectaculair is, ik had hem mooier verwacht. Ik weet niet of het aan de kleur van mijn huid ligt maar het valt niet zo op als je hem op hebt. Maar als ik eens een dagje een goude armband/ketting/ring om heb is het misschien leuk om ook een subtiel goud lijntje boven mijn oog te hebben. Ik heb dus echt geen spijt van mijn aankoop.

En dan nog de Kruidvat.


Normaal gebruik ik de concealer stick van rimmel london. Ik vind hem erg fijn, maar deze is wel 7 euro. Omdat ik best positieve reacties had gehoord over de concealer van essence, besloot ik om die een keer te proberen.  Ik weet alleen nooit welke kleur bij mijn huid past maar ik heb gewoon deze meegenomen, en het was een goede keus. De kleur heet 'soft beige'. Natuurlijk is de stick van Rimmel fijner, maar ik kan hier ook wel mee leven. Het is in ieder geval een stuk goedkoper.



Ik heb opzich best veel nagellak, meer dan 30 lakjes. Maar ik heb nog niet elke kleur. Zo kwam ik erachter dat ik groen nog niet heb, en voor sommige nail arts is groen toch een handige kleur. Dus toen ik deze tegenkwam nam ik hem ook maar mee. Hij is van New York Color.




Ik ben van plan om vaker tijd voor een maskertje in te plannen, ongeveer een keer per week. Gewoon na het douchen een kwartiertje een maskertje, dat werkt beter dan af en toe eentje tijdens een slaapfeestje of filmavondje. Dus ik heb dit maskertje gekocht, ik kan hier twee keer mee doen en dan heb ik gewoon een dikke laag op. Ik heb het maar bij eentje gehouden omdat ik al zo veel gekocht had haha. Maar ik vind het toch fijn om altijd een maskertje in mijn kast te hebben liggen.



Vervolgens kwam ik dit tegen, een verkoelende rollerstick. Het is de bedoeling dat je dit rolt over de huid rond om het oog. Ik heb heel vaak dat ik er 's morgens erg moe uit zie, vooral een ochtend als ik naar school moet. Dit zou dan werken tegen een vermoeide uitstraling. Het leek me leuk om uit te proberen, en wie weet werkt het wel? Ik heb het al gebruikt maar ik weet nou niet zo goed of het werkt. Ik voel me wel minder vermoeid rond mijn ogen maar of ik er ook zo uit zie? Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat kun je ook niet echt verwachten.



Kennen jullie een van deze producten? Welke gebruiken jullie zelf vaak?

Hugs and kisses, Susanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten