maandag 13 augustus 2012

De Bazaar

Een week geleden ging ik samen met o.a. een vriendin naar de Bazaar in Beverwijk. De Bazaar is Europa's grootste overdekte markt en bestaat al sinds 1980, al was het toen heel anders dan nu. Deze markt bestaat uit hallen waar je van alles kan kopen, maar ook buiten staat allerlei kraampjes. Ik had maar 10 euro, maar toch heb ik super leuke dingen gekocht! benieuwd?


Als eerst wil ik jullie nog wat meer vertellen over de Bazaar. Zoals ik al zei bestaat uit verschillende onderdelen, zo heb je de Computermarkt, Grand bazaar, Zwarte markt, Oosterse markt, Hal 30, Kofferbak markt en Buiten markt. Hier even wat andere handige info:
de plattegrond, tip: klik even hier

De entree
Tot 09:00 :
Gratis
Na 09:00 :
-€2,25 p.p
-kinderen t/m 12 jaar zijn gratis, maar alleen onder begeleiding van een volwassene
-rolstoelbegeleiders zijn ook gratis
Oosterse markt:
Altijd gratis

Parkeren:
€3,00 per dag
uitrijden voor 09:30 is gratis

De Bazaar is alleen geopend in het weekend van 08:30 tot 18:00, maar genoeg over de Bazaar zelf. (toch meer weten?)

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn ipod en het is gelukt. Ik heb bij de bazaar 2 nieuwe hoesje en ik ben er super blij mee!

Deze kwam ik als eerst tegen, hij was eerst €6,00, maar toen ik later terug kwam was die ineens €5,00 (je hoort mij niet klagen). Hij is simpel, maar naar mijn mening toch super leuk.

Los en op de ipod:


Onderkant, bovenkant en de volume knopjes









Het hoesje sluit prima aan op de ipod, alleen gaat het indrukken van de volume knopjes wat moeilijker.


De tweede vind ik echt geweldig! Ik zag 'm vaak op Ebay voorbij komen en wilde het hoesje eigenlijk daar kopen al is het er nooit van gekomen. Ik stond met mijn vriendin gewoon wat hoesje te bekijken toen de man van de kraam naar ons toe kwam en mij dit hoesje liet zien. Ik zag het hoesje en dacht: Hebben, hebben, hebben! Ik vroeg hoe duur die was en kreeg als antwoord €8,00, ik vond dit te duur voor een ipod hoesje. De man verlaagde de prijs naar €6,00, maar ik had nog maar €5,00 in m'n portemonnee, dus weer zei ik nee. Toen vroeg de man mij hoeveel ik er dan voor kon/wilde geven, €5,00 antwoordde ik en zo heb ik het hoesje voor €5,00 mee naar huis mogen nemen. Dat is trouwens ook leuk aan de Bazaar, zo nu en dan lukt het je om de prijs een beetje naar beneden te krijgen. 

Los en de 'home' knop:










Vleugeltje en volume knoppen:










Onderkant en bovenkant:









Schattig toch? Alleen zit er een klein foutje in het hoesje. Kijk maar eens naar de onderkant, zoals je misschien kunt zien mis de opening voor de plek waar het geluid vandaan komt, je hoort nog steeds goed alleen dempt het geluid hierdoor iets. Niet heel erg vind ik.

Buiten hoesjes kun je daar ook kleren, geurtjes, make-up, tassen, schoenen en nog veel en veel meer kopen. Je kunt hier dure merken kopen alleen dan veel goedkoper. Zo kun je bijvoorbeeld een geurtje voor €20,00 kopen die in de winkel €35,00 kost.

Zijn jullie wel eens bij de Bazaar geweest? Lijkt het je leuk om er heen te gaan?
xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten