dinsdag 14 augustus 2012

I wanna have


Soms zie ik van die fashion foto's en die herinneren me er dan aan wat ik nog allemaal wil voor in mijn kledingkast of make-up tasje. Hier zie je een aantal foto's die ik tegenkwam en waarvan de kleren, make-up of de accesoires me erg aanspreken. Het is niet dat ik al deze items ook echt ga kopen, maar het inspireert me wel. Het zijn dus echt wanna-haves. Aan de foto's kun je ook zien hoe erg mijn kledingstijl soms verschilt. Have a look.


Dit setje kleren staat echt geweldig samen. Ik hou van dat hemdje en in combinatie met zo'n short maakt de look echt heel stoer. I like.





Wat me op deze foto aanspreekt zijn de knalrode lippen. Je ziet het steeds vaker en ik vind het echt super vet staan. Ik heb het nog niet bij mezelf geprobeert, maar dat wil ik binnekort wel doen. Wie weet staat het heel leuk, dan zal ik het misschien wel eens dragen naar een feestje. Ik vind het denk ik een beetje te heftig voor een normale schooldag. 





Deze petten zie je tegenwoordig echt óveral, en ik vind ze geweldig. En ik ben stiekem ook wel een beetje fan van cookiemonster. Dus ja, als ik deze pet een keer zie liggen in een winkel zal ik hem zeker meenemen. 




Deze trui, wauw! Echt heel leuk. Ik hou van snorren en dit shirt is echt funny. Vooral voor een normale zondagmiddag op de bank voor de tv. Dan hou ik ervan om een lekkere trui aan te doen en een jogginsbroek, tenzij het zomer is natuurlijk. I want this!





Op deze foto vind ik vooral het rokje leuk. Super vrolijk met dat bloemenprintje. Vooral leuk voor de zomer, helaas is die dus bijna afgelopen. Niet dat hij er echt is geweest dit jaar in Nederland... 





Dat lichtroze tasje, dat bloemenprint rokje, die bedel-armband en dat witte jasje maken deze outfit heel cute. Ik hou wel van die lieflijke stijl, steeds meer eigenlijk. Ik wil dit setje best ik mijn kledingkast zien hangen.





Het witte kanten jurkje is geweldig en dat riempje past er ook leuk bij. Ik heb op dit moment geen zomer jurkjes dus ik heb nog wel een plekje voor deze outfit in mijn kledingkast. Love it!





Naast het jurkje dat ze aan heeft vind ik die muts heel leuk. Ik heb deze in de winkel al een paar keer op gehad. Het is echt superleuk om deze bij je winterjas de combineren. Ookal heb ik niet echt zin om al aan de winter te denken, als de tijd komt en ik heb nog een muts over, dan maakt deze wel kans. Vooral die bolletjes aan de onderkant zijn cute. 





Dit shortje is toch super? Het is heel schattig met die bloemetjes maar staat aan de andere kant juist heel stoer. Ik ben deze zomer wel van de shorts, en ik vind ze leuk om te dragen. Zo'n hoog broekje met die knopen is echt geweldig.





Awesome! Die tas is ten eerste erg leuk. Tassen zijn altijd handig en je kunt er nooit, maar dan ook nooit genoeg van hebben. Ik heb er zelf niet geweldig veel ofzo maar ik blijf ze aanschaffen tot ik ooit een aparte kast nodig heb voor mijn tassen, haha. En al zie je dit jurkje in combinatie met dit blousje alleen van de onderkant, het ziet er toch hip uit.





Het is niet dat ik een expert ben in het lopen erop, juist niet eigenlijk, maar ik wil toch wel graag nog een paar hakken toevoegen aan mijn schoenen. En deze zijn toch super cute, of niet? Wel heel hoog als ik ze zo op de foto zie.. Dat word dus nog even flink oefenen voor mij! Maar dit paar is het helemaal waard, I'm in love. :)




Welke items willen jullie graag nog hebben?

Hugs and kisses, Susanne.







3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Waar hebben jullie die leuke sweater met snor gekocht of vandaan want die is echt heel leuk en in zou hem graag willen hebben XxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo !
      Ik heb deze niet gekocht, en weet helaas ook niet waar dat zou kunnen :( k vond een plaatje op internet en ik zou hem ook graag willen hebben! isschien kun je een trui kopen en het er zelf op laten bedrukken?

      Hugs and kisses, Susanne.

      Verwijderen