vrijdag 10 augustus 2012

favourite apps

Ik heb al een tijdje een iPod Touch en ik vind hem erg fijn! Ik kan niet meer zonder, haha. Ik heb hier natuurlijk veel apps opstaan en een paar daar van zijn mijn favorieten. Benieuwd welke dat zijn?






De eerste app, deze gebruik ik écht dagelijks, is de Twitter-app. Ik zit best veel op twitter en vind het daarom een fijne app. Het is simpel en makkelijk mee om te gaan. Af en toe is er een update en dan komt de app er iets anders uit te zien. De ene keer is dit een fijne verandering, de andere keer had ik het liever niet gewild, maar hier kunnen we niks aan doen natuurlijk.
- deze app is gratis.

Dan is er nog Facebook. Ja ik zit best veel op social media, haha. Ik doe niet heel erg veel met Facebook, ik ben nog steeds beetje bezig met het uitvinden ervan. Maar dit is toch wel een app waar ik vaak op kijk. Ook deze is makkelijk te begrijpen, ik vind alleen dat hij vaak vast loopt op m'n iPod.
- deze app is gratis.

Ik speel natuurlijk ook een paar spelletjes op mijn iPod, eentje die ik dan héél vaak doe is 'Smurfvillage'. Je bouwt daar dan eigenlijk een soort stadje voor de smurfen. Je helpt ze met planten verbouwen en huisjes neerzetten. Ik hou echt van die blauwe mannetjes, haha! Ze zijn zo schattig. Hiernaast zie je hoe dit spel er ongeveer uit ziet. Vriendinnen van mij spelen het ook, en die weten dus hoe verslavend het kan zijn :)
- deze app is gratis.



Wat ook een handige app is, is 'Shazam'. Ik kijk hier niet zo vaak op, maar ken je dat, dat je een liedje hoort en maar niet op de titel kunt komen? Hebben we allemaal toch? Ik wel in ieder geval. Ik hoor dan een leuk nummer en wil deze opzoeken op Youtube ofzo. Dan start ik deze app op en hou ik mijn iPod bij de radio/tv en (meestal) vindt hij dan het nummer en de informatie erbij. Heel handig en het werkt goed!
- deze app is gratis.


Nog een leuk spelletje; Tap The Frog. Oh mijn god, ik ben echt verslaafd daaraan haha. Het zijn heel veel verschillende kleine spelletjes die je kan spelen. Elke keer probeer je weer je highscore te verbeteren natuurlijk. En het kikkertje is zo cute!
- deze app is gratis.




Als laatste is er dan nog een foto bewerk app, bij veel van jullie is die vast wel bekend; instagram. Je kunt hiermee hele leuke effecten aan je foto toevoegen en het is makkelijk te begrijpen. Als ik nu een leuke foto met een vriendin heb ofzo, ga ik eerst even kijken of ik hem nét wat leuker kan maken door hem te bewerken met instagram. Echt een fijne app!
- deze app is gratis.



Dit waren ongeveer wel mijn favourite apps. Welke apps gebruiken jullie veel? Nog aanraders?

Huggs and kisses, Susanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten