maandag 20 augustus 2012

twee-daagse shop marathon

Oh my, ik mag de komende drie jaar niks meer kopen van mezelf haha. Ik ben afgelopen week twee dagen achter elkaar naar de stad geweest en heb weer een aantal kleren en accesoires gekocht. Het is niet belachelijk veel ofzo, maar in totaal heb ik deze vakantie zo ongeveer wel mijn hele kledingkast vernieuwd. Ik geef de schuld aan de NS. Doordat er in Nijmegen weg werkzaamheden waren, mocht je gratis met de trein naar Nijmegen en weer terug. En hier moest ik natuurlijk van profiteren. Vandaar dat ik deze twee-daagse shop marathon heb gehouden. Ja, mijn portomonnee was er misschien niet zo blij mee, maar ik zeker wel! Ik heb weer een paar hele leuke kleren aan mijn kledingkast toegevoegd. Maar genoeg gekletst, ik zal jullie even showen wat ik toen allemaal heb gekocht. Het is een bericht met veel foto's, en dit keer heb ik de kleding aangetrokken voor de foto. Dat leek me duidelijker. Have fun!


Mijn aankopen van de twee dagen.








Deze broek heb ik bij de Pieces gehaald. Ik was al een tijdje opzoek naar zo'n hoge broek. Toen ik die rode zag, was ik verliefd. Ik ben normaal niet zo van die opvallende items, maar ik denk dat ik het nu aan durf haha. Ik ben er heel blij mee! Ik moet nog eventjes kijken waarmee ik deze kan combineren maar ik weet zeker dat ik hem ga dragen. Ik heb wel eens vaker met een rode broek aan gestaan in de winkel, maar de twijfel was te groot om het ook echt te kopen. Nu heb ik niet lang hoeven nadenken, I love it!

Deze broek is 34,95 bij de Pieces 






Deze spijkerblouse van de H&M, vind ik echt geweldig. Hij is zo gemakkelijk te combineren met vanalles. Deze blouse maakt de outfit meteen een stuk stoerder en dat is soms wel erg leuk. Ook is dit te dragen in de winter. Ik was natuurlijk echt nog in de zomer-mood, en alle zomerkleding was ook in de uitverkoop. Maar aangezien de zomer niet al te lang meer duurt moet ik ook denken aan de winter. Met deze blouse kun je alle kanten op!
Deze blouse is €24,95 bij de H&M




Dit blousje/hemdje is doorschijnend zwart, of hoe zeg je dat? Het is een bloemen patroontje. Boven is het smal, en onderaan loopt het wat breder uit (dat is niet hier op de foto niet te zien). Dit is natuurlijk wel echt zomer, maar als je hier een jasje of blazer bij aandoet, zou je het ook op koude winterdagen kunnen dragen. Ik heb getwijfeld, maar het staat leuk bij de rode broek van de Pieces en dat heeft me toch overgehaald om het topje te kopen. Gelukkig maar, want ik ben er zeker blij mee.
Dit topje is  €14,95 bij de H&M


 



Op dit donkerblauwe shirtje werd ik meteen verliefd, door de strikjes die erop zitten. Echt super schattig! Het is een brede top en komt ongeveer tot over je navel (bij mij tenminste). Met een lange mouwen shirt eronder kun je dit makkelijk in de winter dragen, en ik kom hem gewoon niet laten liggen.
Dit shirtje is  €9.95 bij de H&M





 
Nog steeds loop ik met een portomonnee van ongeveer 5 jaar geleden, dus het was tijd voor een nieuwe. Deze portomonnee heeft een druk knopje als sluiting en heeft genoeg ruimte voor pasjes, brief- en muntgeld. Super handig dus, maar ik viel natuurlijk voor het uiterlijk. It's looking good.
Deze portomonnee is  €8,- bij de SIX





Ja ja, ik heb ook aan winterkleding gedacht. Deze trui vind ik echt superleuk. Het was er in verschillende kleuren, maar ik heb voor de rood/roze gekozen. Als je goed kijkt zie je op de linkerschouder een paar goude knoopjes. Dit vind ik een heel leuk detail en hier door kun je de trui super combineren met een goude ketting of armband. I like :)
Deze trui is  €24,95 bij de The Sting





Een zwart hemdje met goude glitters. Dit leek me leuk voor uitgaan en feestjes. Misschien dat ik hem ook een dagje naar school aan doe hoor, maar de reden van de aankoop was dat ik nog opzoek was naar een outfit voor feestjes. Op de foto zie je het niet zo goed maar in het licht glittert deze top behoorlijk. Leuk!
Dit hemdje is  €12,95 bij Tally Weijl




 



Ja, ik ben de laatste tijd nogal van de lange kettingen. De vorige keer toen ik de stad was heb ik er ook eentje gekocht. Het is zo fijn om mee te combineren. En ik ben ook heel erg fan van die veren. Ik vind ze ook geweldig aan oorbellen enzo, helaas heb ik die niet kunnen vinden die geschikt waren voor mijn oren (ik heb echt zilver nodig, anders gaat het ontsteken). Deze hanger is een soort dromenvanger en ik vind hem prachtig.
Deze ketting is  €4,99 bij Lucardi





Jep, weer een lange ketting. Ik had deze al eerder gezien, maar toen niet gekocht. Hier had ik echt spijt van en toen ik hem nu weer zag hangen, moest ik dit uiltje gewoon kopen. Je ziet deze uilen vaak hangen aan kettingen of oorbellen, maar ik heb nooit de drang gehad om zoiets te kopen. Ik vind deze enorm schattig en die kleurtjes zijn ook leuk. Zoiets kan je outfit heel erg opfleuren.
Deze ketting is  €9,95 bij Bijou Brigitte




Thanks for reading!

Hugs and kisses, Susanne.




2 opmerkingen:

  1. wauw, echt superleuke kleren suusie! ik ben vooral fan van de broek, het strikjesshirt, het blousje, de trui, oke eigenlijk van alles! hahaha x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah dankjewel! ik ben er zelf ook echt blij mee :)
      nu moet ik wel wat zuiniger gaan doen met mijn geld haha x

      Verwijderen