zondag 19 augustus 2012

Bebexo

Bron
In een eerder bericht liet ik een keer de naam Bebexo vallen. Dit is een youtube-kanaal met nu 173 uploads. Nee (spreek het uit als Nie), is 'het brein' achter Bebexo. Ze laat super leuke hairtutorials zien, maar buiten die tutorials upload ze ook andere filmpjes. Ik heb natuurlijk een paar favoriete. benieuwd?


Ik begin met haar nieuwste filmpje, hierin laat ze 4 back-to-school looks zien. Vooral de 1e en 4e  (op plaatje 2e en 3e) vind ik erg leuk!


Als tweede vind ik deze echt ge-wel-dig! Het is een donut-knot, maar dan met een hele leuke twist!


Ook deze vind ik super cute, maar ik heb 'm zelf nog nooit geprobeerd bij mezelf.


Deze is zooo leuk, maar of ik er nou mee zou lopen? Nee dat niet. Ik heb deze een keer bij een vriendin gedaan (just for fun) en hij is best makkelijk! Er zijn trouwens 2 soorten, hier beide!

Ze legt super goed uit hoe een vlecht moet, en als er een bepaalde vlecht nodig is voor een hairstyle dan neemt ze vaak nog de 'techniek' door, zodat het al een stuk makkelijker wordt. Buiten hairstyles heeft ze ook makeup tutorials, maar die bekijk ik heel soms. Nee heeft 476342 abonnees op dit moment, en als je een youtube-account hebt moet je zeker 1 van de abonnees worden! Als je niet weet wat je met je haar moet heeft zij vast nog wel iets leuks voor je!

Kennen jullie Bebexo (Nee) al? Wat vinden jullie van haar filmpjes?

xxxlovess Anne






1 opmerking:

  1. er zijn suuuperveel meiden die tutorials maken op ytb! nog een paar goede bvb. michellephan, meganheartsmakeup, zoella280390 ...

    BeantwoordenVerwijderen