donderdag 16 augustus 2012

Try before you die

M'n zus kwam laatst naar mij toe en vroeg aan mij; 'wat zou je écht nog een keer in je leven willen doen?' Daar moest ik wel even over nadenken hoor.. Best een moeilijke vraag! Ze was dus bezig met een 'try before you die'-lijstje en ik heb haar geholpen. Samen gingen we opzoek naar dingen die we graag nog zouden willen doen, ooit.  Kijk maar mee!



Zelf hadden we een lijstje van wel 100 dingen! Die ga ik niet allemaal laten zien natuurlijk, maar hier zijn er een paar (niet op volgorde trouwens):

1. Gitaar (of ander instrument) leren spelen
2. Met dolfijnen zwemmen
3. Een wereldreis maken
4. Je haar in een andere kleur verven
5. 24 uur lang opblijven
6. Iets kopen wat eigenlijk te duur is
7. Spaans (of een andere taal) vloeiend leren spreken
8. Vrijwilligerswerk in arme landen doen
9. Auditie doen voor bijvoorbeeld een film
10. Naar disneyland
11. Meedoen aan een flashmob
12. Met een koala knuffelen :)
13. Onder de sterren slapen
14. Naar een concert of festival
15. Reünie met je oude klas




Misschien geeft dit jullie wat inspiratie voor je eigen 'try before you die'-lijstje. En welke van de 15 kan jij al afvinken? Heb je misschien zelf al eens zo'n lijstje gemaakt? Laat het me weten ;)

Hugs and kisses, Susanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten