woensdag 15 augustus 2012

Schoolstuff


Nog maar een klein weekje en ik moet weer naar school.. Een paar weken geleden ben ik samen met Suus de stad in gegaan om school spullen te kopen. Het is ie heel leuk om school spullen te gaan halen, maar samen met een vriendin vind ik het geen probleem. Benieuwd naar wat ik heb ingeslagen?



We beginnen met het kaftpapier. Normaal had ik altijd een kleurtje en een print, maar deze keer alleen een kleurtje. Ik heb een koraal/oranje kleurtje gekozen en heb hier al mijn boeken mee gekaft. Het kaftpapier komt van de Hema, alleen het bonnetje heb ik niet meer dus de prijs weet ik niet. Op de rol zit 5m x 46cm.










Als tweede mijn etiketten. Deze heb ik gekocht bij de (Flying) Tiger. Ze kostte €1,- en in het pakje zaten 24 etiketten. Er zaten dus 4 van deze vellen in de
verpakking en ik vind ze super leuk!

Het volgende zijn mijn nieuwe gummen. Ik heb een lange tijd bad-eenden gespaard en ben eenden gewoon kei leuk en schattig blijven vinden. Deze drie schattige gummen zitten samen in een verpakking en ik heb er €1,- voor betaald, ook dit komt van de (Flying) Tiger.

ook dit product komt van de (Flying) Tiger. Eigenlijk zijn het 4 blokjes maar deze heb ik samen met Suus gedeeld, dus zij heeft de andere helft. je betaald €2,- voor deze schattige notitieblokjes. Ik vind het altijd handig om iets van een notitieblokje in mijn agenda te hebben om bijvoorbeeld wat belangrijks bij grammatica Duits op te schrijven.

Een Passer had ik weer nodig, want m'n vorige was kapot. Ik zag deze schattige roze bij de (Flying) Tiger. Hij was €3,- en verder is er niet veel uitleg nodig denk ik.

Permanente stiften, ik weet niet helemaal waarom ik deze gekocht heb. Ze komen vast wel een keer van pas. Ze kostte €1,- en ook deze komen van de (Flying) Tiger.









Dan het laatste van de (Flying) Tiger is deze schattige pen met een Japans meisje. Ik heb 'm in het blauw, maar Suus heeft 'm in het roze en hij is er ook in het zwart.










Dan van de Hema gewoon wat correctievloeistof, hiervan heb ik dus geen prijs meer. Iedereen is wel bekent met dit, dus uitleg is niet nodig.

Ik vind het super fijn om groot schrift te hebben, om samenvattingen te maken of om aantekeningen te maken tijdens de les. Deze heb ik vorig jaar in een halfjaar 'op' gemaakt. Hij is van de Hema, dus ook hiervan geen prijs.









Aangezien ik Wiskunde, Scheikunde en Natuurkunde in m'n pakket heb mogen de ruitjes schriften niet ontbreken. Deze zijn van de Hema en hiervan weet ik wel de prijs, €2,95 per stuk. Eerst had ik echt schriften hiervoor, maar met die ringetjes vind ik het veel fijner.









Deze vind ik echt super handig! magnetische bladwijzers. Deze vind ik erg handig om in mijn lesboeken te doen zodat ik precies weet waar ik ben gebleven. Ook deze van de Hema, maar nog van de oude collectie. De prijs weet ik ook hiervan niet meer. per verpakking zitten 4 magneten








Ten slotte mijn agenda, hij is van de Hema en ik dacht dat die rond de €7,- was, maar ik weet t niet zeker. Hij heeft er standaard een spiegel in zitten en de bladzijdes met de dagen enzo zijn heel rustig, dat is iets wat ik erg fijn vind. Er zitten geen noties ofzo tussen de weken door, en ook dit vind ik erg fijn. In mijn agenda van vorige jaar zaten om de twee weken wel iets van een notitie.


Het bericht is dus een beetje laat verschenen, maar dat maak ik nog een keer goed! Hebben jullie al school spullen gekocht? Nog wat leuke/handige dingen voorbij zien komen?

xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten