donderdag 23 augustus 2012

Pretty little liars

Bron
School is weer begonnen. Dat levert veel huiswerk, minder vrije tijd en misschien wel stress. Dat is natuurlijk nooit leuk! Om dan toch aan mijn ontspanning te komen tussen het huiswerk maken en leren door kijk ik graag naar de serie Pretty Little Liars. Dit is een Amerikaanse serie die te volgen is via verschillende site's. Meer weten over Pretty Little Liars?


Dit programma is alleen in Amerika op tv te zien, maar ik ook ik kijk het. Ik ga altijd naar de site Watchseries.eu. Ik zeg niet dat deze site veilig is dus als je naar deze site gaat doe je dit op eigen risico.


Als je naar de site krijg je als het goed is dit hierboven voor je. Helemaal bovenaan zie je een zoek balkje. Daar vul je in 'Pretty little liars'. Je krijgt nu twee resultaten, eentje heet echt 'Pretty little liars'en die andere iets met 'pretty', je klinkt natuurlijk 'pretty little liars' aan. Dan krijg je:
Hier zie je alle afleveringen vanaf het begin tot aan waar ze nu in Amerika zijn. Klik de aflevering aan die je wil kijken (bij aflevering 1 beginnen lijkt me slim ;) ). Dan krijg je:

Je ziet hier een lijst met een heleboel links waarop je de geselecteerde aflevering kunt kijken. Ik kijk altijd naar de sterretjes+percentage. Goeie links om te kijken zijn gorillavid, putlocker en sockshare. Als je bij al deze stappen bijvoorbeeld een aflevering opent, opent zich automatisch een reclamevenster. dit reclamevenster kun je meteen weg klikken je hebt dit niet nodig!

Voordat je gaat kijken is het misschien ook leuk om te weten waar de serie over gaat. Ik zelf ben niet goed in het omschrijven, want ik ga dan sowieso iets verklappen en dat mag natuurlijk niet. Dit stukje is van wikipedia afgehaald.

De serie volgt het leven van vier meisjes, Spencer, Hanna, Aria en Emily, wwarvan de vriendschap uit elkaar is gevallen na de verdwijning van hun vriendin Alison. Een jaar later krijgen ze berichten van iemand die de naam 'A' gebruikt en dreigt hun geheimen bekend te maken.

Kennen jullie de serie al? Wat vind je ervan? Wil je het gaan kijken?

xxxlovess Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten