dinsdag 7 augustus 2012

Favourite blogs


Buiten het werken aan I Wear Beauty, houdt ik ervan om andere blogs te bezoeken. Het bezoeken van deze blogs is onderhand een soort dagelijkse routine geworden. Benieuwd welke blogs?






Ten eerste mijn grote favoriet: Teskuh.nl
Dit is een blog die erg verschillende posts heeft. De ene keer is het gericht op beauty en de andere keer misschien weer gericht op haar eigen leven. De eigenares van de blog is de 16 jarige Tekse. Ik vind haar erg grappig en ze verteld/schrijft op een leuke manier. Ze is erg creatief en heeft dan ook een project gestart op haar blog genaamd Project Creatief.




Als volgt een blog die ik al een tijdje trouw volg: VeraCamilla.nl
Een leuke blog met een overdosis aan fashion en beauty. Vera van 20 is de eigenares en vooral te herkennen aan haar rode lippenstift waar ze dol op is. Ze weet altijd leuke dingetjes te shoppen die ik dan ook al snel wil hebben, hahaha. Ze schrijft op een fijne leesbare manier die makkelijk te volgen is. 

Een andere blog die ik al erg lang volg is: Beautylab.nl Hoe oud eigenaresse Serena is weet niet ik niet precies, maar dat maakt ook helemaal niets uit, want schrijven kan ze! Serena heeft niet erg lang geleden haar vaste baan laten vallen voor haar blog en zo is haar grootste hobby echt haar werk geworden. Serena schrijft altijd super leuke posts die niet alleen maar over beauty gaan, maar altijd zeer vermakelijk en interessant zijn.

  
Dan de volgende blog, Misslipgloss.nl Dit is één van de blogs die ik wat minder volg. Maar dat is vooral vanwege tijd te kort. Zo nu en dan ga ik even wat blogs langs en dat zijn dan bijna altijd alleen de blogs hierboven. Cynthia, 21 jaar, schrijft op MissLipgloss over beauty, fashion en lifestyle. De doelgroep voor wie ze schrijft is van 18 tot 25, maar net als ik (15) bezoeken vele mensen buiten deze doelgroep haar blog. Cynthia heeft net als Serena haar beroep gemaakt van haar blog. Buiten de blog houdt cynthia ook een shop bij, in deze online shop kun je o.a. al haar favoriete producten kopen.

De laatste blog is Mascha's beautygloss.nl De 25 jarige schrijft vooral over beauty. Zo nu en dan schrijft ze wat over haar persoonlijke leven, dat doet zo vooral op haar 2e blog. In het begin toen ik deze blog volgde was ik groot fan. Dit werd helaas in de loop van de tijd een beetje minder, maar dat komt niet omdat haar blog minder leuk wordt, want dat wordt het zeker niet! Mascha heeft net als Cynthia een eigen webshop. Ook in deze webshop kun je super leuke producten kopen. Ook deze blog is een aanrader.

Buiten deze blogs zijn er nog twee (1 en 2) andere, maar deze volg ik niet echt. Zo nu en dan bekijk ik ze, maar dan alleen als ik extra tijd heb.

Wat zijn jullie favoriete blogs?
xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten