woensdag 14 november 2012

twilight saga breaking dawn - part two !

Even een kort berichtje, maar ik moest het even kwijt. Ik ben net naar de nieuwste film van Twilight geweest! Breaking dawn, part two. Dit was de eerste dag dat hij hier in Nederland draait, en ik dacht er maar meteen heen te gaan. Samen met een vriendin ben ik er helemaal gek van. We tellen al vanaf vorig jaar af tot deze film dan eindelijk in de bios kwam. En hij heeft alle verwachtingen overtroffen hoor. Het is echt een geweldige reeks films, en een goed verhaal. Complimenten voor de schrijfster, die nog erg jong is by the way. Als je een beetje van fantasie films houd, dan moét je gewoon hier heen. Hij was erg spannend en heeft een leuk en verrassend einde. Maar daar ga ik nog niks over verklappen natuurlijk :)
Ik vind het alleen erg jammer dat dit dan de laatste film was van twilight... Nu moet afscheid nemen van Edward, Bella en natuurlijk Jacob.
Ik ga de films nog wel honderd keer draaien natuurlijk, maar het verrassende is er nu een beetje vanaf.

Wat vind jij van de Twilight films?

Hugs and kisses, Susanne.


3 opmerkingen:

  1. Ja moet hem nog zien,
    Vind het vooral leuk dat het meisje die Renesmee speelt de films niet eens kende want ze mag ze nog niet kijken van haar ouders xd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de film is echt heel leuk!
      oh echt? dat wist ik nog niet eens, wat grappig haha :)
      xoxo susanne

      Verwijderen
  2. waaauw wat was de film geweldig!!! ik wil er nog een keer heen hahaha :) x

    BeantwoordenVerwijderen