vrijdag 16 november 2012

i wanna have -winter editie

 

68209_484253748286776_283545427_n_large
 
I wanna have, een bericht dat ik al twee keer eerder heb gepost. Dit keer de winter editie. Dat betekent vooral stuff die in de winter goed van pas komen of gewoon enorm leuk zijn. Het is geen lijstje van wat ik nog allemaal van plan ben om te kopen, maar van dingen die ik graag zou willen hebben. Misschien zie jij nog wel iets leuks erbij zitten?
 






Ik ben in één klap helemaal gek van de studs. Je zal ze nog vaker zien terug komen in dit bericht. Ik heb nu één paar uggs en ze bevallen super goed! Heerlijk zacht en lekker warm. Geweldig voor in de winter. Alleen jammer dat ze niet goed tegen regen en sneeuw kunnen. Het Nederlandse weer is dus niet echt uggs-vriendelijk. Maar deze combinatie van uggs + studs is geweldig.


 
Mustasche! Dit is zo'n dingetje dat eigenlijk niks met de winter te maken heeft, maar ik vond hem gewoon super. Heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen kopen? Because I love it. :)
 
 
 
Laatst zag ik een berichtje op het blog van Teskuh.nl, over onesies. Geen idee wat het waren, maar zodra je de plaatjes ziet, herken je ze. Ik heb gezocht op de sites die Teske aanraadde in haar blogpost en deze sprong er voor mij uit. Beetje zo'n baseballjack-idee denk ik. Lijkt me heerlijk om op een niks-doen-zondag dit pakkie aan te trekken en dan lekker op de bank te kruipen. Vooral in de winter dan natuurlijk.
 
 
 
Ja, hier weer de studs. Ik zag dit plaatje van de studs op vans en wauwie wat leuk. Ik vind vooral de roze erg schattig. Ik moet nog steeds nieuwe vans, de mijne zijn niet meer in zo'n goede staat. Maar ik moet eerst nog winterschoenen hebben, dus de vans moeten nog maar even wachten.
 
 
 
Ik ben desperate opzoek naar winterschoenen, en dan vooral laarsjes. Ik heb in drie steden (Den-Bosch, Nijmegen én Utrecht) in zowat elke schoenen winkel gekeken maar het valt me enorm tegen wat ze hebben. Bij een winkel bij ons in het dorp viel mijn oog op de minnetonka's. En dat vind ik dan weer wel erg leuke laarsjes.
 
 
Deze zie je ook steeds vaker, een trui met studs op de schouders. Ofja, het zijn meer spikes. Ook deze vind ik weer super! Lekker simpel kleurtje en ook lekker warm denk ik.
 
 
snor-bolhoed
 
Hier weer snorren.. Maar het is dan ook Movember (Mustasche november) dus ik dacht laat ik de snorren maar eens in t zonnetje zetten :) En deze zien er super leuk uit! Echt heel leuk bedacht. Het hoedje om de thee, koffie of chocomelk warm te houden en je kan er ook nog eens suikerklontjes in doen. Multifunctioneel en ook nog eens super cute!
 
 
Ik heb al een aantal mensen met deze broek gezien and I like! Deze is van de H&M en heeft een geweldig leuke aztec / tribal print. Leuke kleuren en patroontjes. Helaas heb ik al veel te veel broeken dus ik begin er niet aan om er nog een toe te voegen. Maar oh my, wat is ie leuk.
 
 
 
Dit is echt zo'n lekkere winter trui en daar ben ik nog naar op zoek. Leuk printje en de sjaal en de tas maken de outfit af. Oranje is alleen niet echt mijn kleur, maar wie weet, misschien staat het wel heel leuk.
 

 
Geweldig kapsel voor een feestje! Binnenkort hebben we kerstgala op school dus daar zou het erg leuk voor zijn. Ik zou dit alleen nooit bij mezelf kunnen.


 
Ja sorry, wéér de studs. Deze telefoon hoesjes zijn super leuk! Zouden ze deze ook voor m'n iPod hebben? :)
 
 
Hugs and kisses, Susanne. 
 

9 opmerkingen:

  1. Oh die juwelen hangersnor is echt gaaf, volgens mij kun je die wel zelf maken en anders op zoek gaan naar een giant snor en er nagels in timmeren =]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind hem ook echt geweldig!
      Hey, dat is wel een slim idee ja! Een mega snor , haha. :)

      xoxo Susanne

      Verwijderen
  2. oh die snor is cool!! ik weet niet waar je die koopt maar maken kan je wel denk ik. dat is een leuk idee voor op mijn kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die snor is cool!! ik weet niet waar je die koopt maar maken kan je wel denk ik. dat is een leuk idee voor op mijn kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh die snor is cool!! ik weet niet waar je die koopt maar maken kan je wel denk ik. dat is een leuk idee voor op mijn kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar koop je die uggs met studs? X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. susanne ik vind die broek best wel lelijk maar jij bent ook lelijk dus dat matcht wel xxxx je bff

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil altijd al zo'n vest weten jullie waar ik moet kijken???
    en voor dat 'huispak'................

    BeantwoordenVerwijderen
  8. AAAAHH, gaaf. die donut in dat haar met die vlechtjes.
    had ik maar iemand die dat bij kon doen......

    BeantwoordenVerwijderen