dinsdag 20 november 2012

cadeautjes, pepernoten en een verlanglijstje.

Heerlijke tijd van het jaar, binnenkort weer sinterklaas en kerst komt er ook al aan. Ook bijna weer beginnen met een nieuw jaar en een frisse start maken. Ik zal waarschijnlijkk nog wel een blogpost schrijven over mijn goede voornemens, maar dit bericht gaat daar niet over. Ik wil wat aandacht besteden aan een typisch Hollandse traditie dat elk jaar weer een groot succes is: sinterklaas. Behalve dat ik enorm veel van pepernoten hou, en dan vooral die met chocola, vind ik het ook heel gezellig om dit te vieren met mijn familie. Over twee weekjes, 2 december, gaan wij met de familie surprises doen. Super leuk! Mijn dichtkunsten zijn niet spetterend maar ze kunnen ermee door, knutselen is ook niet mijn specialiteit maar er komt altijd wel iets leuks uit en ik heb weer een leuk lootje getrokken dit jaar. Maar ik zit met één probleempje: mijn verlanglijstje. Wat moet ik in hemelsnaam vragen? Het hele jaar door maak ik constant lijstjes met wat ik nog moét hebben. En nu, niks. Ik heb toch een paar dingen bij elkaar weten te sprokkelen.

Na een tijdje had ik deze dingen op een rijtje staan:
- Een flexibel iPod hoesje. Gewoon zo'n leuke met konijnenoren of in de vorm van een beertje.
- Een theekop. En dan bedoel ik zo'n grote met een gezellig uiterlijk waar lekker veel thee in kan. Bijvoorbeeld van Blond Amsterdam. Dat vind ik echt een geweldig merk.
- Veren oorbellen van echt zilver. Ja, ik ben er al een tijdje naar opzoek. Ik vind het zo classy staan met van die wat langere veer oorbellen. Ik heb alleen nog geen leuke gezien die van echt zilver zijn.
- Een nagellakje is nooit verkeerd.
- Een goede (donker)rode/roze lipstick, dat wil ik nog echt hebben. Leuk voor feestjes, dat is weer net even wat specialer. Maar misschien kan ik deze beter zelf kopen, om de kleur te kunnen kiezen.


Wat vraag jij voor sinterklaas/kerst? Nog leuke ideeën?

Hugs and kisses, Susanne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten