dinsdag 13 november 2012

onbeperkt eten

Gister ben ik met mijn familie uiteten geweest. Dit doen we (minimaal) één keer per jaar en is een soort van traditie geworden. Het is elke keer weer super gezellig! We zijn tot nu toe altijd naar het ABC-restaurant in Grave geweest, maar deze keer gingen we naar 'Het genoegen' in Beneden-Leeuwen. Dit is eigenlijk hetzelfde idee als het ABC-restaurant. Voor degene die het niet kennen, dit is een soort van lopend buffet. Je betaald een entree-prijs en je kan daarna onbeperkt eten wat je maar wilt. Géweldig! Echt ik hou ervan. Doordat je alles zelf mag pakken en zelf een volgorde kan bepalen, komen er soms de raarste combinaties uit.. Brownies met frikandellen en slushpuppies met slagroom. Dit keer heb ik het een beetje normaal gehouden, maar wow ik heb wel ontzettend veel gegeten. We hadden in totaal 2,5 uur de tijd om te eten. Lijkt erg veel, maar de tijd vliegt als je aan het eten bent!








 
 
Dit was mijn eerste bordje. Je ziet; ik heb gewoon alles bij elkaar geraapt. Van frikandellen tot sushi. Beetje rijst, komkommers, stokbrood, kaassouflé en een gevuld eitje. Yummie!
 
 

En mijn tweede bord kwam al snel na mijn eerste. En die was al net zo vol als de vorige. Sorry jongens, ik had honger :$
Frietjes, komkommers, gevuld ei en champignon soep. Oh ik hou echt van champignon soep. Eigenlijk hou ik sowieso van soep. Maar het is wel één van mijn favoriete.


En toen zag ik ineens mijn grote liefde staan;

 
Oh. My. God.
Hier wordt je toch spontaan verliefd op? Ik wilde hem eigenlijk mee naar huis nemen, jammer dat hij nét niet in mijn tas paste ;)

 
Er stonden een paar bakjes met wafelkoekjes, stroopwafels, lange vingers en spekjes. Chocola erover heen en dan lekker smullen. Je snapt waar ik het grootste deel van de tijd heb doorgebracht?



Ze hadden er ook een koffie/thee/chocomelk apparaat staan dus als laatste nam ik nog een kopje warme chocolademelk en koekjes.  Zo eentje wil ik ook in mijn kamer hoor, zou toch geweldig zijn als je uit je bed komt rollen 's ochtends en dan meteen koffie achterover gooit om wakker te worden. Of 's avonds op je kamer, bij het leren, lekker kopje thee.

En dan heb ik natuurlijk ook nog wat dingen tussendoor gegeten, als ik langs de tafel met koekjes kwam, kon ik me natuurlijk niet inhouden.

Lijkt jou dit leuk?

Hugs and kisses, Susanne.

(Oh, en sorry dat er weer een tijd niks is gepost)

1 opmerking:

  1. heel leuk artikel suus! en natuurlijk lijkt me dit leuk, wauw die chocolade fontijn ♥___♥ x

    BeantwoordenVerwijderen