woensdag 3 oktober 2012

tag: how much is your face worth?


Door het volgen van een aantal blogs kom ik soms verschillende tags tegen. Nu vond ik een leuke tag op het blog van vera camilla. Een tag genaamd ; How much is your face worth?
Dat leek me wel interessant om te weten. Nu kwam Vera op een vrij hoog bedrag uit. Maar zij gebruikt ook veel duurdere make-up merken dan ik doe. Ik koop vooral make-up dat redelijk goedkoop is. Ik draag ook niet heel veel verschillende producten, dus mijn bedrag zal niet erg hoog komen, maar ik ben toch erg beniewd.


Natuurlijk gebruik ik de ene keer meer dan de andere keer, soms doe ik nog een eyeshader erbij of wissel ik van eyeliner of mascara. Maar ik ging uit van wat mijn meest voorkomende make-up look is.

Wat gebruik ik?
- concealer van Rimmel London.                                                          6.99
- bronzer powder van de HEMA.                                                          4.50
- eyeliner van de HEMA.                                                                      3.99
- waterproof mascara Maybelline - the colossal volume express;        14.99
- waterproof mascara Maybelline - the one by one volume express;   14.99
                                                                                                            ________ +
                                                                                                       = 45.46 euro

Hoewel dit zeer goedkoop is, vergeleken met Vera, ben ik toch redelijk verbaasd. Als ik zou moeten gokken van te voren, had ik zeker maar de helft geschat. Maar doordat ik twee verschillende mascara's gebruik, komt mijn bedrag al vrij snel wat hoger te liggen.

Ik vond het een leuke tag om uit te vinden hoeveel mijn dagelijkse make-uplook nou eigenlijk waard is. Waar kom jij op uit?

Hugs and kisses, Susanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten