vrijdag 5 oktober 2012

ONLY customer club

Ik ben wel een klein beetje fan van de ONLY. Ik koop er niet heel vaak iets, en als ik iets koop is het meestal maar één dingetje ofzo. Maar soms zit er echt zó iets leuks tussen. Nu was ik laatst een keer bij de ONLY, ik kocht een shirtje, en toen vroegen de verkoper aan mij (en mijn vriendinnen die er toen bij waren) ; "Lijkt het je misschien leuk om lid te zijn van de ONLY customer club?" Ik had geen idee wat het was, maar de verkoper vertelde dat als je hier lid van bent, je per email informatie ontvangt van de ONLY. Je krijgt bijvoorbeeld mailtjes over kortingen, nieuwe collecties en VIP avonden. Ik ben er nog niet geweest, omdat het steeds op een ongunstige tijd voor mij valt, maar ik wil natuurlijk wel zo'n VIP avond mee maken. Wat het allemaal precies in houdt, snap ik niet helemaal. Maar ik sta geregistreerd, en ik krijg kortings mailtjes binnen en dat maakt me blij :)
Je kunt ook andere winkels aanvinken om per mail informatie binnen te krijgen, zoals de Pieces, Jack and Jones, Vero Moda, noem maar op. Geen zorgen, het is niet dat je wordt volgespamt ineens als je dit aanvinkt, mailtjes krijg je hooguit een paar keer in de week. Mij bevalt het goed, misschien jou ook wel?


Hoe meld je je aan bij de ONLY customer club?
Je gaat naar www.only.com

 
Als het goed is, kom je op deze webpagina uit. Je scrollt dan naar beneden, onderaan bevindt zich dit strookje:


Hier vul je je email-adres is, je klikt op SIGN UP, en hoppa. Je bent lid.

 
Je kunt daarna je gegevens invullen, en aanklikken voor welke winkels je een mailtje wilt ontvangen. Heel fijn voor de mensen die echte korting-addicts zijn en willen weten waar en wanneer.
 
Ga jij lid worden?
 
Hugs and kisses, Susanne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten