donderdag 20 september 2012

Outfit of the day, 5 days of the week.


Omdat ik nu allemaal nieuwe kleren heb, en mijn kledingkast onderhand helemaal heb vernieuwd de afgelopen vakantie, kan ik de laatste tijd een stuk leuker combineren  met mijn kleding. En dat vind ik leuk! Vooral met sieraden zorg ik ervoor dat de kleur van mijn schoenen bijvoorbeeld, vaker terug komt. Maar het leek me dus leuk om van elke schooldag van de week een pic te maken van mijn 'outfit of the day' en deze samen te voegen in een bericht. Te beginnen bij maandag en eindigend bij vrijdag. Ik doe express de schooldagen, want in het weekend draag ik meestal niet echt iets bijzondes. Sommige dingen zie je misschien vaker terug komen in verschillende outfits, zoals kettingen of schoenen. Ik ben namelijk echt verliefd op mijn dromenvanger ketting, die je in mijn vorige shoplog kan zien. Die maakt elke outfit toch nét even wat leuker. Me likes. Deze zie je dus denk ik vaker. Have fun.

Monday.
 
 
Op maandag heb ik deze outfit uit de kast getoverd. Een gewone spijkerbroek, het shirtje met strikjes waar ik zo verliefd op ben en een wit hemdje eronder. Mijn schoenen zijn witte Birckenstock slippers. Ik vind dat merk erg fijn. Als sieraden zie je hier een witte parel armband, en mijn geliefde verenketting.
 


Tuesday.
 
 
Deze dag was alweer ietsje naar de koude kant toe, en hier droeg ik mijn ladysting trui van de vorige shoplog en mijn Levi broek uit Amerika. Ook de Minnetonka sandaaltjes komen uit Amerika. Als sieraden heb ik hier weer mijn grote liefde, de verenketting, en een paar leuke goude armbandjes van mijn zus geleend.
 
 
 
 
Wednesday.
 

Voor woensdag heb ik een wit kanten hemdje van de H&M met daarover een donkerblauwe aan. Een simpele spijkerbroek eronder en weer de Birckenstock slippers. Ook de witte parelarmband komt hierin weer terug.
 
 
Thursday.
 
 
Deze tribal top vind ik nog steeds geweldig, deze komt ook uit Amerika. Net als de Levi broek weer en mijn sandaaltjes. Hierbij twee bruine armbanden en de uilenketting die ook in mijn vorige shoplog te zien is. De kleuren van de ketting matchen bijna precies bij mijn hemdje, alsof het meant to be was ofzo. :)



Friday.
 

En dan vrijdag, bijna weekend, maar moet toch tot half 5 op school zitten. Te beginnen met mijn 'Mon amour' shirt van de Only met daaronder een spijkerbroek (lekker orgineel). De schoenen die ik hierbij aan heb zijn uit parijs, uit een klein schattig winkeltjes. Ik was er meteen verliefd op. Ze hadden nog maar één paar in de winkel en, halleluja, dat was dus mijn maat. Ze zijn al een beetje vertrapt, het was ook niet zo'n goede kwaliteit maar daar kijk ik maar eventjes overheen. Dan de verenketting om de liefelijke stijl af te maken.
 
 
 
Dit waren mijn schooloutfits, soms een beetje eentonig misschien, maar ik heb dan ook niet bepaald een inloop kast met te kiezen uit duizenden schoenen of sieraden haha. Ik wilde jullie even laten zien hoe ik mijn outfits combineer en misschien kom je hierdoor op ideeën. Of misschien hebben jullie nog tips voor mij? Zet het bij de comments.
 
 
Thanks for reading.
Hugs and kisses, Susanne.

 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten