vrijdag 31 augustus 2012

Tiger

In mijn vorige bericht had ik beloofd dat er nog een bericht zou komen over de (Flying) Tiger. De Tiger zo hier en daar in Europa en heeft 1 winkel in Japan. In Nederland hebben we er 5, niet er veel dus. We hebben ze in Almere, Arnhem, Nijmegen, Haarlem en Utrecht. Benieuwd?

Als eerste even de adressen van de winkels:

Almere: Stadhuisstraat 14
Arnhem: Koningstraat 70
Haarlem: Zijlstraat 83
Nijmegen: Burchtstraat 69
Utrecht: Oudegracht 118

Bij deze winkel kun je echt van alles kopen. Schriften, sokken, make-up, mokken, pruiken, spaarpotten echt van alles! Ze hebben ook een site, hierop kun je alleen kijken wat ze ongeveer in de winkels hebben liggen, maar je kunt er niet bestellen. Ik laat jullie wat dingen zien die ik erg leuk vind. Ik geef ook de prijs erbij zodat je kan zien dat het er echt goedkoop en super leuk is. Al vind ik wel dat ze of tijden hebben dat ze alleen maar leuke dingen hebben of tijden dat het allemaal een beetje tegenvalt.

Geurkaarsen spreken mij op zich wel aan, ik heb er nooit een gehad en ik ben stiekem een beetje bang voor vuur, ja ook van kaarsen. Ik heb deze niet bij de Tiger gezien waar ik heen ga, maar ik ga in deze dagen weer dus ik ga zeker kijken. je betaald voor twee van deze kaarsen naar keuze €1,-. Maar €0,50 per stuk dus!



Als je nieuwe oortjes nodig hebt, ben je bij de Tiger bij het goede adres! voor €3,- heb je super leuke oortjes. Je kunt kiezen uit 6 verschillende kleurtjes. Zelf houd ik niet van dit soort oortjes (ik houd meer van koptelefoons en de soort oortjes van Apple), maar van verschillende mensen hoor ik zeer positieve reacties!



Deze hebben jullie al voorbij zien komen in het vorige bericht van mij. de notitieboekjes. Niet veel uitleg meer nodig dus. Ze kosten €3,- per stuk, wat ik erg raar vind omdat ze in formaat verschillen.





Dit is zo'n mengpalet wat je kunt gebruiken bij het schilderen, maar ik schilder niet! Deze lijkt mij ook super handig voor nagellak en dan vooral voor bij het maken van nailarts. Hij kost €1,- dus zodra ik 'm zie neem ik 'm sowieso mee!



Deze mok vind ik ook super leuk, hij is groot en simpel! Ik wil natuurlijk de A. Hij kost €2,-, dus ook dit is zeker niet duur! Ik heb altijd al een standaard mok 's ochtends maar dat is een kleine met: Anne, erop. Ik wil liever een grotere en met een A vindt ik erg leuk!




Alle afbeeldingen die ik heb gebruikt komen van hun eigen site.

Zijn jullie al bekend met de (Flying) Tiger? Wat vinden jullie ervan?

xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten