maandag 3 september 2012

my favourite smell


Af en toe, naar een feestje en soms naar school, draag ik een luchtje. Echt niet vaak. Het is meer dat ik het gewoon vergeet om op te doen. Ik zet hem klaar op mijn bureau zodat ik er aan denk, maar kijk er vervolgens niet eens meer na. Maar toch vind ik het altijd leuk om een parfumflesje te kopen. Al is het maar een kleintje. Ik ga voor het uiterlijk, en als het dan ook lekker ruikt, neem ik het mee. Nu heb ik een paar favoriete natuurlijk. 
Ik heb er vier die ik lekker vind ruiken én er leuk vind uitzien. De prijzen zijn heel verschillend, maar ik vind ze allemaal even leuk. Kijk je mee?





Het uiterlijk is misschien niet zo bijzonder, maar ik vind deze bodyspray wel erg lekker ruiken. Hij is van de H&M en kostte rond de 3 euro dacht ik, ik weet het niet meer precies. Ik vind het lastig om een geur te beschrijven maar ik zal het toch proberen. Het heeft een beetje weg van vanille en ruikt lekker zoet. Daar hou ik wel van.




Dit lieve like a new love geurtje is van essence. Ze hebben hier verschillende flesjes van met dus ook verschillende geurtjes. Deze zien er stuk voor stuk leuk uit. Ik heb alleen deze meegenomen, mede omdat er maar twee stonden op dat moment en ik deze het lekkerste vond ruiken. Deze is 3 euro bij de kruidvat, voor een klein prijsje heb je toch een super leuk geurtje! En dit zou dus moeten ruiken naar een nieuwe liefde. Niet verkeerd :)




De beroemde parfum van Christina Aguilera, love poisson. Deze heb ik van mijn vader gekregen met kerst, echt super lief. Ik ben er erg blij mee want het flesje vind ik prachtig en ook deze ruikt weer super lekker. Er hangt ook een leuk hangertje aan, wat openkan en dan een mini spiegeltje is. Dit, en de naam waarin het woord 'poisson' (vergif) staat word gerelateert aan het sprookje van snow white. Of zoals wij haar kennen: sneeuwwitje.




Last, but not least, het So.. kiss me? geurtje. Wauw, deze vind ik echt geweldig lekker ruiken. Ook deze heeft een beetje een zoete geur. Mmmm. Op dit moment draag ik deze het meeste. Het uiterlijk van dit flesje is ook cute en toen ik zag dat deze maar 6 euro is, moest ik hem hebben! Verkrijgbaar bij de kruidvat.

Welke parfum, bodyspray, eau de toilette draag jij op dit moment het meeste?

Hugs and kisses, Susanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten