woensdag 12 december 2012

winter pic's

 Het leek me leuk om weer een keer een 'creative with a camera' berichtje te doen. Dus trok ik afgelopen weekend m'n winterjas, sjaal en handschoenen aan om buiten foto's te gaan maken. Ook heb ik een paar binnen kiekjes gemaakt, om de gezellige kerst sfeer in ons huis te showen. Ik hou van deze tijd van het jaar! Sinterklaas, kerst, oud en nieuw, verjaardagen, kou, warme chocolade melk, thee, koekjes, kerstkransjes en sneeuw (helaas is die nu al weer weg). Kortom, een echt winters berichtje met een gezellig sfeertje. Kijk je mee?









 
Een cadeautje van sinterklaas, een gezellige doos met tissues. Superhandig voor dit koude, snotterige weer. Ook nog leuk van blond amsterdam, daar ben ik sinds kort helemaal weg van. En de pakkende quote boven op vind ik ook erg toepasselijk; a tissue a day keeps the tears away.
 

 
 
 
Sneeeuw :)
Ik vind sneeuw nog steeds altijd een beetje magisch, hoe van het een op het andere moment de wereld ineens bedekt is met een witte deken. Het maakt alles een stuk lichter en en het glittert in da sun.
I like.

 
Oke, niet heel erg 'winters' ofzo, maar ik vond het toch een leuk plaatje. Ik was even in de kamer van m'n zus aan het rond neuzen, en deze ketting hing er zó leuk bij (en ik ben natuurlijk ook een beetje jaloers dat zij zo'n geweldige snor ketting heeft).


 
Ahw dit zijn echt mijn beste vriendjes in dit vreselijk koude weer. M'n uggies <3. Ik draag niks anders meer haha.

 
Gezellig de kerstboom versieren met m'n moeder en m'n zus. Een kerstboom hoort bij ons thuis toch echt wel bij de kerst. En dan het liefst ook een échte kerstboom. Dit jaar ook weer een vers ruikende boom in onze woonkamer met een hoop lichtjes en frutsels erin. In onze boom zit verder geen patroon ofzo, geen matchende kleuren, gewoon random dingen bij elkaar. Maar dat staat ook wel weer lekker speels.

 
Een totaal kiekje van de kerstboom. Gezellig toch?

 
Toevallig een mooie foto van een hanger in onze boom.

 
Een een rendier ofcourse, ook deze hangt gezellig tussen alle andere ballen in de boom. Ik vind 'm prachtig :)

 
M'n basis voedsel in de winter; een kopje thee en wat zoets erbij. Dit keer waren het kerstkransjes. Ik wacht altijd het hele jaar tot ik die weer kan eten, want oh wat zijn die lekker. Ook deze blond amsterdam thee kop & schoteltje heb ik van de lieve sint gekregen. Ik ben er erg blij mee, want dit stond bovenaan op m'n verlanglijstje!
 
 
Dit waren dan de foto's van deze keer. Ik blijf het leuk vinden om met de camera te spelen en dingen uit te proberen. Soms komt er dan iets heel erg leuks uit (en soms ook niet..).
 
Alvast een very merry christmas to all of you.
Enjoy!
 
Hugs and kisses, Susanne.


ps. ik ben zo orgineel geweest om het bericht te posten op 12-12-12, en de tijd is; 12:12, haha.

1 opmerking: