donderdag 25 oktober 2012

what i've done



Op andere blogs is deze tag ook al langs geweest, en dat leek mij ook leuk om te doen. Ik ging een beetje rond kijken en vond een twitter account (@TheBucktList) die zulke plaatjes tweet. Daar zaten een paar toepasselijke dingen tussen. Wat heb ik allemaal gedaan? Leuk om af te strepen of om 'try before you die' ideetjes op te doen. Dingen die je dus nog wil doen ooit. Kijk je mee?


 
 
 
 
Ja, dit heb ik al een paar keer gedaan, het blijft leuk.


 
Ik ben twee jaar geleden met mijn moeder en mijn zus naar Parijs geweest. Wauw, dat was leuk. En het is zo'n mooie stad. Ik zou nog graag een keer terug willen.


 
Spanje heb ik ook al een paar keer bezocht. Het is niet mijn favoriete land, maar ik vind het zeker leuk om naar toe te gaan. Het is er heerlijk weer in de zomer en je kunt er lekker bruin worden.


 
Vooral vroeger heb ik dit heel vaak gedaan. Als we geen zin, tijd of gelegenheid hadden om naar het zwembad te gaan op een warme zomer dag, dan ging je dit doen. En er steeds meer regels aan toepassen tot je een eigen spelletje hebt bedacht. Leuk!


 
Oh, dit blijft ook geweldig. Dit heb ik nu twee keer gedaan. Allebei de keren had ik van te voren met mezelf afgesproken, om niét in het schuim te gaan. In ieder geval niet van top tot teen. Maar aan het eind van de avond eindig je toch tot en met je neus in de schuim. En dat is geweldig :) De eerste keer dat ik dit mee mocht maken was op een feestje van mijn oom en tante, tussen allemaal dronken 30+'ers die dansen op 'sexy and i know it.' Bijna om nachtmerries van te krijgen, maar het was wel super leuk haha. Ook geweldig om met vrienden te doen. Op mijn to-do-lijstje staat zeker nog om zo'n feest zelf te organiseren, lekker in de zomer.


 
Yes, i've done it! Afgelopen zomer ben ik naar Amerika geweest. Het was echt een indrukwekkende reis. Onderandere gingen we naar de stad Los Angeles. En wat mag je niet missen als je naar LA gaat? Ja, the walk of fame.
 

 
Niet echt geparty'd haha, maar ik ben er geweest! Het was zo mooi, zoveel lichtjes, net één mega grote kermis. En alleen het kijken is al mooi. Helaas heb ik het niet helemaal kunnen zien omdat mijn voeten het niet meer konden houden en we er maar een dagje zijn geweest, maar het was super. Wat op mijn lijstje om nog te doen komt, is samen met vriendinnen naar Las Vegas, dat lijkt me helemaal leuk. En dan overnachten in zo'n mega groot hotel, eentje met een achtbaan of met krokodillen. Yes, i've got big (expensive!) dreams. :)
 
 
 
Wat heb jij al gedaan?
Hugs and kisses, Susanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten