maandag 15 oktober 2012

hallo herfst

 

De herfst komt al lekker met de deur in huis vallen, een aantal koude regenachtige dagen hebben we achter de rug. Gister scheen nog wel heel leuk het zonnetje, maar we kunnen er niet omheen; de herfst kom eraan. Hallo, koude dagen, regen buien, droge huid en schrale lippen. Maar ook hallo tegen warme chocolade melk, films kijken, tegen de verwarming kruipen, dikke truien kopen. Ik vind de koudste dagen van het jaar, toch meestal wel het gezelligst moet ik toegeven. Ookal hou ik veel meer van het zonnetje en ben ik veel happyer in de zomer. Op dit moment heb ik lekker herfstvakantie en het bevalt me goed. Net een weekendje achter de rug met twee vriendinnen, die ik niet vaak zie. Daar is vakantie geweldig voor. Vakantie is zo'n tijd dat je even alles op een rijtje kan zetten. Nu kan ik ook weer proberen meer te doen voor het blog, en als ik vast een beetje aan school werk, schiet ik straks niet in de stress met de proefwerk week. Ja, die zit er ook weer aan te komen. Stress, stress. Maar nu nog even niet, nu geniet ik van een warm kopje thee. Straks ga ik lekker naar de stad, herfst kleding toevoegen aan m'n kledingkast, want jongens, dat is echt nodig haha. Even een paar truien kopen, winterjas, sjaal, handschoenen, winterschoenen. Ik zal hier ook een shoplog van maken.

Dit was even een herfspraatje tussendoor.

Hugs and kisses, Susanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten