vrijdag 7 september 2012

i wanna have - part two

Een nieuwe 'i wanna have' blogpost. Misschien weten jullie nog mijn vorige bericht hierover. Ik heb weer een beetje rondgekeken op het internet en heb leuke plaatjes van kleding, accesoires of make-up verzameld. Ik heb deze pics van onder andere lookbook , We heart it, en random zoekacties op google. Ik kan me daar zeker een tijdje mee vermaken! Sommige outfits vind ik misschien niet zo leuk bij mezelf, maar vind ik er wel geweldig uitzien bij anderen. Misschien zien jullie er ook nog iets leuks tussenzitten. Have fun reading.




Topshop Floral Print, Lna T Shirt, Marc Jacobs     Rio, Rachel Zoe Ankle Strap

Ik vind die broek echt geweldig. Cutie bloemenprint en super te combineren met een basic shirtje! Zeker dat ik deze nog in mijn kledingkast wil zien hangen.




Deze mintgroene tas vind ik echt prachtig. De tassen die ik nu gebruik zijn vooral bruin of grijs. Maar deze, wauw! Heel mooi kleurtje. Bij de H&M had ik ook zoiets gezien, als ik het goed heb. Als ik er eentje tegenkom voor een leuk prijsje dan neem ik hem mee!




Ja, nu gaan we alweer een beetje richting de winter dus word het ook weer tijd voor handschoenen, sjaals, mutsen, etc. En nu was ik vorig jaar ook al opzoek naar zo'n sjaal zoals op dit plaatje hierboven. Ik heb toen geen leuke gevonden. Zo'n rode is wel echt super trendy natuurlijk.





Wat me op dit plaatje vooral aanspreekt, is hoe het meisje haar haar heeft gedaan. Wauw dat staat super classy, zo'n donut knot. Ben een beetje bang dat bij mij dit niet zo geweldig staat. Mijn haar hangt gewoon àltijd los. Tenzij ik moet sporten. Maar toch vind ik het geweldig.




Wauw, geweldig gecombineerd! Zo'n zomers blousje met een kanten short en een clutch met bij passende schoenen. Toppie. Ik vind vooral het shortje met dan kant heel erg leuk. Lekker speelse outfit en toch ook erg fancy.





Oke, deze moest ik gewoon even laten zien. Ik ben een beetje verliefd geworden op dat tasje jongens.




Oh, ik wil nog heel graag zo'n stoer spijkerjasje wat dit meisje aan heeft. Nu heb ik laatst al een spijker blouse gekocht, die hebben jullie misschien in mijn vorige shoplog gezien, maar zo'n jasje staat ook nog echt op mijn wanna have lijstje. En ook die schoenen vind ik zo leuk! Van die schattige indianen laarsjes, me likes.





Ik ben de laatste tijd helemaal gek van bloemenprint, en op schoenen vind ik het ook erg lief staan. Deze gympen vind ik daarom super, en het lijken erg op vans als ik het goed heb? Ik heb zwarte vans, maar ze zijn een klein beetje vertrapt. Oke, ze zijn heel erg vertrapt. Ik heb dus weer nieuwe nodig, dus ik zie een match..




Ah, deze armbanden zijn super cute! Echt leuk. Ik was ook al een beetje op zoek naar goude armbanden, die zijn zo leuk om mee te combineren. Deze staan allemaal heel leuk bij elkaar. Oh, en tegen een Chanel tas, zeg ik ook geen 'nee' hoor. Denk alleen niet dat mijn portomonnee het leuk vind.




In een woord; awesome! Echt geweldig dat broekje, en dan met zo'n oversized shirt. Lekker nonchalant, leuk! Ook die zonnebril is super.

Dit was het weer, mijn i wanna have bericht. Hope you liked it.

Hugs and kisses, Susanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten