woensdag 5 september 2012

A, B, C easy as 1, 2, 3


Bron
 Vandaag weer een tag, deze heb ik van veracamilla.nl. Het is de ABC-tag. Bij elke letter een soort van vraag met die letter en daar geef ik antwoord op! Enjoy!





Bron
A. Age: 15
B. Best friend: Dat zijn er meerdere maar onder andere Susanne!
C. Chore you hate: afwassen...
D. Dreamhouse: Huis aan het water, niet aan zee maar aan een riviertje ofzo, met een roeibooitje
E. Essential start of your day: Klaar maken voor school
F. Favorite color: Roze
G. Gold or silver: Zilver
H. Height: 1,57 cm
I. Instruments I play: Ik heb een tijd gitaar gespeeld
J. Job Title (most recent): Niets ): haha
K. Kids: Geen
L. Life is incomplete without: Familie, vrienden, m'n vriendje, en muziek

M. Music that you always listen to: Top40, musical liedjes en covers van Megan Nicol
N. Nickname: Meestal gewoon Anne, maar soms An
O. Overnight hospital stays: Nog nooit (gelukkig)
P. Phobias or fears: Ik heb hoogtevrees, bah verschrikkelijk, al kan het wel wat leuke verhalen opleveren achteraf hahah
Q. Quote from a movie: 'I volunteer as tribute' van The Hunger Games
R. Reason to smile: Muziek, familie, vrienden, vriendje, het zonnetje, grappjes
S. Siblings: 1 zus en 2 broers
T. Time you wake up: Om 7uur gaat de wekker helaas
Bron
V. Very important date this year: Pff, zo veel.
W. Worst habit: Ik ben heel, maar dan ook heel slecht in planningen maken en dan vooral het nakomen van de planningen gaat meestal mis
X. X-ray’s you’ve had done: 1 Keer van mijn hand, om zo de botleeftijd van mijn botten te achterhalen. Mijn botten waren/zijn jonger dan ik zelf zeg maar. Mijn botten hebben een tijdje stil gelegen met groeien.
Y. Yummy food you make: Scrumbled egg en cakejes, ik ben niet zo'n keukenprinses
Z. Zoo animal: Giraffe, dit dier vind ik al sinds jongs af aan erg mooi.
Wat vonden jullie ervan?
xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten