zondag 23 december 2012

it's the most beautiful time of the year

Heeerlijk, twee weken vakantie. Gezellig kerst vieren, het nieuwe jaar inluiden en vooral veel uitslapen. Ik was echt zo toe aan deze vakantie. Ik zit midden in een verschrikkelijk druk schooljaar en ik moet er hard voor werken om voldoendes te staan, maar het gaat allemaal nog redelijk goed. En nu ga ik twee hele gezellige weken tegemoet. Maar wat ga ik allemaal doen?




Ik ga lekker een aantal episodes kijken van de serie 'Pretty Little Liars', daar kan ik me uren mee vermaken. Geweldige serie.

Ik wil graag nog schaatsen, ookal bak ik er niks van. Ik ben een soort bambi op het ijs; ik lig meer op het ijs dan dat ik erop schaats. Maar ik vind het vooral erg gezellig. En na afloop opwarmen met een kop chocolademelk en slagroom. Hmmm.

Hopelijk ga ik ook weer meer bloggen. Ik heb er de tijd wel voor, maar ik moet natuurlijk ook inspiratie hebben.. Ik heb vernomen dat Anne ook weer meer gaat bloggen, dus het komt vast wel goed. :)

Helaas moet ik ergens in deze weken ook wat doen voor school, aangezien er weer een proefwerkweek zit aan te komen..

E12eb352-7737-4edf-b20f-b78eb53f2c7d_xxl_largeWat ik ook altijd erg leuk vind om te doen, is dingen bakken. Taarten, koekjes, muffins, brownies. En nu heb ik daar lekker de tijd voor. Ik ga straks wat leuke recepten zoeken en dan zal ik ergens in deze vakantie een leuke taart (of meerdere) bakken. Hier zal dan ook een bericht over komen ;)


Een frisse start maken in het nieuwe jaar en me houden aan de goede voornemens (die ik nog moet verzinnen). Ik hoop op een gezellig oud & nieuw en op leuke dingen in 2013.

Rondlopen in warme winter sweaters, met zo'n leuk ouderwets printje. Ik heb er laatst eentje gekocht bij de h&m en ik doe hem niet meer uit, heeerlijk zit zo'n ding.

Tenslotte heb ik als plan om m'n kamer helemaal uit te zoeken, op te ruimen en leuk in te richten. Wat leuke kaarsjes, foto's of andere decoraties. Mijn kamer is helemaal niet groot maar wel lekker knus en ik vind het leuk om af en toe de indeling te veranderen.

Alvast fijne feestdagen & gelukkig nieuwjaar!

Hugs and kisses, Susanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten