woensdag 29 augustus 2012

What i want

Aangezien ik altijd dingen voorbij zie komen waarvan ik denk, he dat is handig of oja dat moet ik echt nog hebben, heb ik sinds laatst een notitieboekje op m'n bureau gelegd. Op deze manier kan ik het meteen opschrijven als ik iets voorbij zie komen en kan ik later nog beslissen of ik het echt ga kopen. de prijzen weet ik niet van alles, want ik heb sommige dingen 'snel' voorbij zien komen zonder prijs. Benieuwd wat er op het lijstje staat?


Bron
We beginnen bovenaan op het lijstje: to do plakkers van de Hema, ik kwam hierop via Teske en aangezien ik veel dingen vergeten van wat ik moet doen, leek dit me erg handig. Ik heb al eerder een to do boekje gehad, maar die lag dan ergens in een laatje en werd zo vergeten. Ik weet alleen niet of ze deze nodig hebben, dat wordt dus een hele speurtocht. Op de site waar ik de afbeelding ook vandaan heb staat dat het blokje €2,95 was/is.



Bron
Het volgende is de photo finish foundation van Catrice. Ik heb tot nu toe altijd een mousse foundation gehad, maar aangezien deze bijna op is ben ik erg nieuwsgierig naar vloeibare foundation. Deze ga ik binnenkort dus uit proberen en waarschijnlijk verschijnt er dan een review. De prijs lag volgens mij rond de €7,-.


Bron
Vervolgens staat er een eyeliner(pen) op het lijstje. Ik gebruik er op dit moment een, maar volgens mij is deze veel getest in de winkel aangezien hij vanaf het begin niet super veel eyeliner afgeeft, zeg maar gewoon bijna niets. tijd voor een nieuwe dus! Ik heb 'm op dit moment van Essence, maar ik denk dat ik nu die van de Catrice ga kopen. De prijs van dit product weet ik niet.


Bron
Ik ben opzoek naar een leuk klein notitieboekje voor in m'n tas, eerste had ik er echt super veel, maar ik ben ze allemaal kwijt. Ik ben he-le-maal fan van de winkel Tiger (hier komt binnenkort nog een post over). Ze verkopen daar onder andere hele leuke notitieboekjes en welke ik erg leuk vind is de kleinste op het plaatje. De schriftjes/boekjes van het plaatje zijn van de zelfde 'lijn' alleen heeft elk formaat een andere print. Vandaar ga ik voor de kleinste, ook al vind ik het midden formaat de leukste print hebben.


Bron

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe tas. Ik zoek een nieuwe 'shopper'en ik heb echt een hele leuke gezien bij de Hema voor €26,-. Ik koop heel weinig tassen, en ik heb dan ook maar drie goede. Eigenlijk heb ik nog maar twee goede van deze shopper moet de andere gaan vervangen, want die begint hier en daar los te laten etc. het formaat is: 33cm x 12cm x 26cm.

Bron

Als laatste iets wat Suus ook erg leuk gaat vinden denk ik. Mijn zus kwam deze geweldige tube/tunnel sjaal tegen en moest gelijk aan mij denken. Ik ga zo snel mogelijk kijken voor deze sjaal, want deze moet ik sowieso hebben! Hij is van de pieces en is volgens mij rond de €13,-


Dit was het. Valt best mee toch?

Wat willen jullie nog graag hebben? Hebben jullie nog wat leuke dingen voorbij zien komen?

xxxlovess Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten