zondag 26 augustus 2012

My nail arts

Ik ben al een tijdje bezig met nail art. Ik ben er (nog) niet geweldig in moet ik zeggen, maar ik vind het wel erg leuk om te doen. Wat vooral mijn probleem is, is dat ik erg ongeduldig ben. Dan ga ik al te snel verder met het volgende onderdeel terwijl dat andere nog niet droog is en dan verpest ik het weer helemaal, pfoe. Maar ik heb er wel een paar gemaakt waar ik toch best trots op ben en die zal ik jullie laten zien.









Dit waren mijn winternagels. Simpel om te maken maar ziet er toch wel leuk uit. De sterretjes zijn gemaakt met een witte striper. Deze nail art kun je natuurlijk uitbreiden met glitters, of je nagels rood lakken zodat je echte kerst nagels hebt. Be creative.




Op deze nailart ben ik stiekem best wel trots, hij is goed gelukt, voor mijn doen. Het is een beetje afgeleid van een plaatje dat ik had gevonden, en daarop vond ik hem super cute. Ik heb er een beetje een eigen draai aangegeven, en voila, je hebt een lieve nail art. Leuk voor een verjaardagsfeestje :)




Dit is een easter nailart. Deze bunny heb ik van een filmpje die ik vond. Ik weet alleen niet meer precies van welke youtuber deze komt. Speciaal voor de paasburnch die ik toen had met mijn familie, heb ik dit schattige konijntje op mijn nagels gelakt.



Ik denk dat jullie deze lieve kleine paddestoel op mijn ringvinger wel kennen, hij is bekend van de nintendo-spellen. Ook deze nailart vond ik op internet, maar ik heb hem een beetje veranderd. Dit is de roze versie en het glitter-randje heb ik ook als extra gedaan. Ik vind het toch leuk om het niet helemaal precies over te nemen, het is leuker om er een eigen draai aan te geven!




Ook op deze nailart ben ik heel trots. Deze heb ik bij mijn zus gemaakt. Ze mocht drie kleurtjes uitkiezen en daarmee ging ik een tribal-print maken. Het ziet er uiteindelijk heel leuk uit, en is helemaal niet zo moeilijk (vind ik). Ik vind het jammer dat ik dit niet bij mezelf kan, want ik ben erg slecht in lakken met mijn linkse hand.. Dan heb ik dus steeds maar één hand gelakt, en dat vind ik een beetje vreemd. Daarom werd mijn zus het slachtoffer, haha.
 
 
 
 
Maken jullie wel eens nail art? Of welke willen jullie nog graag proberen?
 
Hugs and kisses, Susanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten